Kuten otsikosta saattoikin jo päätellä, mua itkettää.
Rupesin kiusaamaan itteeni ihan tahallani menemällä Youtubeen kattomaan x-japanin Last liven jossa ne soittaa Endless rainia..
Miksi ihmiset kuolee?

Toisekseen mulla on helvetin ikävä Aoita.
Rakastan sitä liikaa! Kunpa olis mennyt pari vuotta. Silloin alkaa tapahtua kun mun ja mun kaverin tuleva bändi alkaa tulla julkisemmaksi. Se olisi myös askel lähemmäs Aoita.
Kenties joskus vielä voitaisiin soittaa yhdessä The GazettEn kanssa?
Toivon vaan..

Huomenna loma on loppu, ja se tietää ensimmäistä koulupäivää pitkään aikaan. Mua masentaa. En tiiä miks tää mun "masentelu" on tullut yleisemmäks viime aikoina? Ehkä siksi koska kaipaan Aoita mun vierelle.
Ei mulla nyt kumminkaan pitäis mitään ihan KUNNON masennusta olla, niin ku mun kaverilla. Nyt kyllä mietityttää miten se selvis edes hengissä niistä sen pahimmista masennus-kausista. Mahto olla aika helvettiä..

Huomenna on maanantai. Ensimmäinen koulupäivä.
Mietin että miten mä tuun kestämään huomista, kaiken lisäks huominen on ihan vitun pitkä päivä; koulu alkaa klo.8.05 ja loppuu 14.50
JA eikä se edes lopu siihen.. Harrastukset heti perään; ensin orkesteri-harjotukset jonka mä kyllä kestän, eriasia on TEORIA!
Meiän teoriatunnilla on pari ihan älyttömän lapsellista ihmistä, vihaan niitä! Taas niitä sellasia ihmisiä jotka arvostelee ihmistä ulkonäön perusteella.
Ne leimaa mut mun pukeutumistyylin perusteella Saatananpalvojaksi, vaikka en edes ole! Raivostuttaa. En usko mihinkään!
Ne on ihan vitun ärsyttäviä! Ei uskois että toinen niistä on ysillä, niinku mä.
Tarhaan tuommoiset ihmiset opettelemaan käytöstapoja, perkele!

Mut en halua ajatella nyt tuollaista.

Aoi, sano että meillä on mahdollisuus, ole kiltti ja sano!
Mä rakastan sua.. niin paljon.

On sentään pari asiaa mitkä auttaa mua jaksamaan eteenpäin;
Mulla on ystäviä, samanhenkisiä ku mä, ne auttaa mua kyllä
Elän vaan päivä, joskus vain pieni hetki kerrallaan
Toivo paremmasta tulevaisuudesta

En pysty kirjoittamaan nyt enempää.
Just nyt oon melkein liian surullinen tekemään mitään.