Niin.. Viikko on alkanut ja menee jo keskivaiheilla..
Ainoo iloinen asia on tällähetkellä se että huomenna ilmestyy se Sims 2 uusin lisäosa, Vuodenajat, josta oon jo tuolla aiemmin iloinnut.

Vakavampiin.
Kaveri kerto mulle asioita ja sano ettei ne e-pillerit auta tippaakaan
ja se sano olevansa taas masentunut..
Mä en tiiä mitä mä voisin tehä! Oon jotenki eksyksissä..
Yritän kyllä auttaa, mut just nyt must tuntuu siltä etten jostain syystä osaa.
Se on mun paraskaveri! Sitä itkettää ja masentaa, siitä syystä myös muakin.
Mut mun on pysyttävä vahvana.
Ystävä on hädässä eikä mulla ole nyt aikaa vaipua epätoivoon, vaikka sen välttäminenkin on melko vaikeaa.
Mua pelottaa ihan helvetisti.
Mitä jos se saa päähänsä tehä itelleen jotain? Mä en kestäis sitä..
Miks aina täytyy käydä näin? Just ku luulis kaiken olevan hyvin, jokin menee pieleen. Onko se mukamas joku helvetin laki ettei elämä saa olla onnellista!?
Ylihuomenna me mennään kaikki ysit ainakin Talmaan, ku on se liikuntapäivä.
Toivottavasti se piristyy sen aikana.. Mua surettaa niin kauheesti.

MITÄ MÄ TEEN MUN ELÄMÄNI KANSSA!? ;________________;

Taidan mennä purkamaan tunteitani viuluun.. soitan siis jotain.
See ya..