Tänään siis oli ihan perus tylsä päivä..
Paitsi että sain vihdoin mun koneen takasin omaan huoneeseen! n_____n
Se siis oli ollut jo aika kauan tuolla olkkarissa iskän korjauksessa (olin saanu sen koneen jollain lailla täyteen viruksia ja vakoilu ohjelmia.. x'D).
Nyt kun tietsikka on jälleen omassa huoneessa, minne se myös kuuluu, olenkin jo ehtinyt tallentaa tän koneen tiedostoihin ainakin yli 60 kuvaa Aoista ja miljoona kuvaa The GazettEsta... <3 :)

Voi luoja.. Miten ihminen voi rakastaa näin paljon jotain toista vaikka ei ole edes koskaan tavannut tätä?! "Aoi, miks et voi olla täällä..?" Kysyn usein aina yhdeltä kuvalta, jossa yllätysyllätys on Aoi. <:'I

(Nyt soi Moi Dix Mois - Monophobia)

Päätä särkee.. Lääkkeet on loppu joten joutuu nyt elää ilman, ainakin siihen saakka että vaivaudun sanomaan siitä äidille. xP

Simssiäkin pystyn taas pelaamaan ilman että kukaan tulee keskeyttämään. :)
Ens viikolla on muuten tulossa uus lisäosa, sen nimi on Vuodenajat, ja sitähän onkin tässä odoteltu jo hyvän aikaa.. ;D
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja päläpäläpälä... :>

Ens kuussa on MUCCun keikka! HURREIII!! XDD Sitä jos jotain tässä on odoteltu. Voih. Kunpa saisin Satochin rumpukapulan.. :] Se olisi hienoa.. Ei vaan UPEAA! Viimeksi kun oli Despan keikka sain suuhuni Zeron sylkemää vettä.. :D Namnam. Ja melkein sain sen pullonkorkinkin ellei joku olisi repinyt sitä väkivalloin mun sormista. >8[ Mut ei se loppujen lopuksi haittaa.. Pääasia että näkee ne siellä lavalla.

Kunpa The GazettE tulis Suomeen! Miten kovasti mä haluaisin nähdä Aoin.
Ajatuskin alkaa itkettää... Tunnistaiskohan se mua sieltä yleisönjoukosta? Äh, taas näitä mun fantasioita. x< Mutta mä haluan uskoa siihen että tää olis jotain aitoa. Mä rakastan Aoita!
Mä jaksan kyllä odottaa.. mut ois se silti kiva että ne tulis mahdollisimman pian.
Kaikki esteet mitä meillä on.. NE ON KAIKKI VOITETTAVISSA! Perkele.. Mä taistelen tieni Aoin luo! Ei saa menettää toivoa..
Mut mitä jos kuitenkin tunne olis vaan ykspuolinen? EI! Noin ei saa ajatella.
Kun mä täytän parin vuoden päästä 18, se täyttää 30.. Mua se ei haittais pätkääkään. Mut entä Aoita?
Mä haluan uskoa vain hyvää, mut jos..?
hmm.. Mikään muu ei ole vairmaa ku se että mä rakastan Aoita ihan helvetisti.
Mä vaan tunnen sen. Tää tunne on paljon voimakkaampi ku ne toiset/edelliset. Sen vaan tietää.. Miksi..? Miksi? MIKSI?!
Sattuu.. sattuu tää erossa olo..

Nyt on taas itketty blogi täyteen, se varmaan riittää tältä päivältä.. xP
Bye..