Mamman muistolle

Tiesin ettei sulla ollut hyvä olla,
mut en tienny että asiat olis näin huonosti.
Sä olit mulle niin helvetin tärkeä, osa meidän perhettä,
mä rakastin sua todella paljon ja jään myös kaipaamaan.

Sä et ollut pelkkä kissa vaan myös ystävä, todella suuri menetys
kaikkien meidän yhteisten hetkien jälkeen.
Sua rakastettiin todella paljon.
Mä toivon tosissani että sun on nyt hyvä olla.


Tosi ironista.. rakas kissa kuolee päivää ennen synttäreitä.

Mut kaveri teki runon tosta kissasta <3:

Pitkä matka kuljettu on,
hyvästit lausutaan hiljaa.
Aina ja ikuisesti tullaan kaipaamaan,
koskaan ei muistot pääse katoamaan.
Mutta yksi asia mieltä painaa,
nähdäänhän vielä,
edes kerran?
Odotatko minua siellä,
missä kaikkien on hyvä olla?
Siellä, missä mikään ei enää meitä satuta.

Yksi taival päättyi, liekki sammui 14.6.2007.


Toi runo merkkaa mulle tosi paljon.