Saatana.. Vanhemmat taas ärsyttää.
Olin tekstaillut yhteen numeroon yli 50e edestä (O________o')
Ja ne uhkas sulkea mun liittymän etten vois enää tekstailla..
Mut onneks ei veilä.. vasta seuraavalla kerralla.
Tuntuu niin helvetin epäreilulta.. Vihaan mun vanhempia!
Ne on kyl idiooteimmat ikinä. >8P
Toivottavasti ton laskun takia rumpujen saaminen ei vaaraannu..
Outo sana muuten tuo 'vaaraannu'.. Onkohan se edes sana? :D

No okei.. mä lupasin niille kerran etten harrastelis enää näitä jättiläis-puhelinlaskuja, mut toi oli vahinko saatana! Hirveet raivarit vetää yhestä saatanan laskusta. Iskäkin huuta keittiössä niin että taatusti koko naapurustokin kuulee "Ei tohon tyttöön voi luottaa!", haistakoon paska..
Mä vihaan niitä! Kuka niille on antanut noin ylipienet hermot?! Voi vittu sanon minä.. Äh.. Miks mä itken? Ei mulla ole siihen mitään syytä edes. Itsepähän tämän aiheutin, mut ei niiden silti tavitsis reagoida noin! Ei vittu tarvii alkaa huutamaan saatana. Ihanku oisin tehny ton laskun tahallaan? HALOO?! En mä nyt mikään ääliö ole.
Täten pyydän anteeksi koko maailmalta että olen vain omaitseni, kaikkine virheineni. Ei ihmisistä ole kukaan täydellinen, saatana!
Luulevat vittu olevansa ite joitain maailman napoja.. (Mun vanhemmista siis puhun nyt) ihanku eivät itse tekis koskaan virheitä?!
Vittuku vituttaa niin vitusti.. >8/
Miks ne ei voi ottaa asioita rennommin? Ei yks isolasku ole maailmanloppu, paitsi ehkä niille, sitä en epäile.

Joo tässä on nyt tullut selväksi että olen todella vihainen just nyt..
Mut joo.. Päästän äitin nyt maksamaan niitä laskuja. See you again. :>