(18:08:01) *sensuroitu nimi*: KHIHII!!
(18:08:02) *sensuroitu nimi*: <3<3<3
(18:08:10) *sensuroitu nimi*: mulla oli jostain syystä ikävä sua ;____;<3
(18:08:11) *sensuroitu nimi*: XD
(18:08:16)  *sensuroitu nimi*: olen tunteellinen paska
(18:08:17) *oma sensuroitu nimi*: Mikäs nyt on? 8o
(18:08:21) *oma sensuroitu nimi*: 8DD
(18:08:42) *oma sensuroitu nimi*: voin sanoa samaa <3 mulla on tylsää -_____-

Näin alkoi meidän keskustelu mesessä, ja aloin itkemään ;____;
Tuntuu vaan niin mahdottomalta että jollakin olis ollu mua ikävä<3
Köh.. jos ei paremmin tietäis niin tosta vois ymmärtää että olisin ihastunut omaan kaveriini, mut ei! Hyh.. vakuutan olevani 100 prosenttisesti hetero.
Se vaan on mun paras kaveri ja mä huonossa itsetunnossani liikutuin ja rupesin itkemään.

                                  --------------------------
Niin ja eilen ku vastasin galleriassa sen päiväkirjaan noihin yksiin samoihin kysymyksiin mihin se oli mulla vastannu nii se viel sano mulle näin:

'helvetti sä tukehdutat mut tähän räkään. ei auta että liikutun liikaa noista sun jutuistas, mut säkin olet mulle liian tärkeä<3 tiedä se helvetti. :'D'


En mä nyt muuta kirjota. Oon vaan niin iloinen noista sen sanoista :D
Koskaan en voisi uskoa että joku on ikävöinyt mua tai että olen jollekin tärkeä..