(Tällä hetkellä soi Gackt - Love letter )
Haaveilenpa taas kerran siitä todellisesta rakkaudesta jonka en edes usko tulevan minun kohdalleni.

Tottakai mä oon ihan korviani myöten rakastunut yhteen Jrockariin, sen nimi on Aoi ja se soittaa kitaraa The GazettE nimisessä bändissä.
Mut miten meistäkään vois muka tulla mitään kun:

a) Se ei tiiä että mä oon olemassa
b) Meillä on 12 vuotta ikäeroa (Minä 15w - Hän 28w)
c) Kielimuuri! En osaa japania ja enkkuakin melko vähän

Joten melkeinpä voisi sanoa että "Se siitä!"
Mutta ainahan saa unelmoida, vai?
Ollaan kaverin kanssa perustamassa bändiä, sen nimi on Shooted ja mä olisin sen rumpali. (Kunhan vanhemmat suostuis ostamaan ne rummut että pääsisin harjoittelemaan komppeja)
Ehkä sitten kun me aletaan tekemään keikkoja me päästään Japaniin ja The GazettE olis siellä myös esiintymässä ja (tottakai mä siinä vaiheessa jo osaisin puhua jo tarvittavia kieliä ihan OK) Aoi rakastuu muhun tottakai heti ensisilmäyksellä ja.. Tossa nyt ei ollut mitään järkeä mutta kunhan haaveilen. :D Tossa on Aoi johon oon niin kovasti rakastunut .aoi636.jpg
Niin ihana.. niin kaukana.. niin tavoittamattomissa.

Katsoin eilen Moulin Rougen jäälleen. Se on yks mun lempielokuvista. Laulut on ihania, tarina on kaunis, loppu on sydäntäraastava.. Täydellinen romanttinenpakkaus tämmöiselle tytölle niinkuin minä.
Itkin itseni melkein nestehukkaan asti. Miksi kukaan ihana poika ei rakastu muhun?! ;___________________; Itkettää..
Voisin katsoa tässä lähiaoikoina myös Oopperan kummituksen. Sekin tätä samaa lajia kuin Moulin Rouge. Kolmiodraamaa siis.
En tajua mikä siinä kolmiodraamassa niin viehättää, se vaan on kivaa. o__o'

Istun vanhempien tietokoneella ja kirjoitan jotain angstikasta tänne blogiin. Elämä on tylsää.
Tuossa vähän aikaa sitten Kampin ylimmästä kerroksesta (olikohan se ylin) joku tyyppi hyppäs alas sitä ihme 'kuilua' pitkin. Kaveri sattu just sillo olemaan siellä ja näki viel sen hypänneen ihmisen pään joka kuulemma oli ihan murskana. Sääliksi käy.
Mietin tässä myös että mitä kaikkea siinä tippuessa ehtii miettiä? Katuuko ihminen hypätessään että "Hitsi, ei olis pitäny hypätä, voi vittu!" tai jotain tollasta. Vai ajatteleeko ihminen kaikkia läheisiään ennen maahan osumista vai näkeekö hän todella koko elämänsä vilisevän silmien edessä? Asia on kiinnostava ja olen kai hullu.. Mutta minua kiinnostaisi myös kokeilla. Tuosta ei sitten hiiskuta kellekään tutulle.. ~____^
Jos ihminen tekee itsemurhan, onko se itsekästä?
Jos ihminen tekee itsemurhan, onko hän murhaaja?
Kysymyksiä joihin minä haluaisin vastauksen.

Joskus tuntuu ettei omalla elämällä ole merkitystä eikä kukaan todellakaan välitä musta. Vanhemmat kattoo mulle jo omaa asuntoa jostain, jostain..
Kavereitakin mulla on tasan kaksi! Se ei ole paljoa, mutta riittää niin kauan aina kunnes ne juttelee keskenään jostain mistä mulla ei oo mitään tietoa ja rupeaa kiusoittelemaan mua. Okei ehkä ne ei tarkoita pahaa, mutta usein siinä vaiheessa ulkokuori meinaa sortua ja kasvoille loihdittu hymy katoaa.
Yleensä koulussa, vaikka olisin kuinka surullinen tai vihainen, tyydyn vain hymyilemään kaikille nätisti niin etteivät nämä huomaa mitään.
Jos kaverit tietäisivät ettei mullakaan ole kaikki hyvin.. Miten ne reagoisivat?
Toisella kaverilla on masennus,tai ainakin lievä sellainen, yritän auttaa kaikin tavoin kun se tarvitsee apua, se on mun homma. Joskus vaan must tuntuu että en osaa lohduttaa tai auttaa tai tehdä mitään ihmisten hyväksi. En osaa valita lohdullisia sanoja heti vaan pienen mietinnän jälkeen jolloin saattaa saada ehkä sellaisen kuvan etten välitä tai jotain vastaavaa, mutta se ei ole tarkoitus!
Usein tuntuu että olen vain kolmas pyörä eikä minua kaivata enää..
Olen harkinnut itsemurhaa joitain kertoja, mutta en osaa päättää mikä niistä monista tavoista olisi helpoin itselleni?
Kenties heittäytyminen auton alle, vai purkillisen unipillereitä syöminen? Kuinka moni jäisi kaipaamaan jos lähtisin?
Sen tiedän että jos tämän hetkinen parasystäväni päättäisi tappaa itsensä ilman että ehtisin estää.. Se tietäisi hyvästejä myös minulle.
En jostain syystä osaa kuvitella että hän tekisi samoin, en vain osaa.

On kylmä. Menen juomaan teetä. Tulen taas tänään tai huomenna kirjoittamaan surkeasta elämästäni joka ei kiinnosta ketään.