Laitoin tonne mun gallerian  päiväkirjaan tämmösen jutun että on viis kysymystä liityen mun kuolemaan ja että muiden pitäis sitten vastata niihin..
Kysymykset:
Jos kuolisin huomenna:

1. Mitä jäisit kaipaamaan minussa?
2. Mikä muistuttaisi sinua minusta?
3. Mikä jäisi painamaan mieltäsi?
4. Voisitko ottaa lomaa koulusta minun vuoksi?
5. Muistelisitko hyvällä, vai pahalla?

Paraskaveri vastaa:

1. Kaikkea ;___; 2. Vittu, kaikki TT___TT 3. En mä osaa sanoa, ehkä se, jos en olis ehtiny itkeä sulle sitä, miten ihana olit ja miten kaipaan sua ja miten me nähdään vielä, lupaan sen sulle ja nyyh 8'< 4. Vittu, minä en menis ikinä kouluun enää. 5. Hyvällä tietysti, paitsi siks pahalla, että menit kuolemaan, etkä ottanu mua mukaan, mutta vielähän mä ehtisin ;D oot tärkiä<3
                                             ---------------

Vittu noi sen vastaukset laitto itkemään ihan kunnolla ;______;
Tuli vaan niin hyvä olo ku tuntee että joku ehkä sittenkin välittää, joku pitää mua tärkeenä! Säkin oot mulle tärkeä..<3 my bestfriend.
Oh.. tässähän ihan liikuttuu. T________T Olisin vastannu sille suunnilleen samalla tavalla.

Tällä hetkellä mua vaan pelottaa jostain syystä ettei se taho olla mun kanssa enää missään tekemisissä sitten ku me lopetetaan peruskoulu..
Kunpa me voitais pysyä ystävinä vaikka koulu tulee olemaaan eri. ;_____;
Se on mulle vaan niin tärkeä, niin hyvä ystävä että ihan epäilyttää tulenko koskaan saamaan toista edes lähes samanlaista.. ;________; Itken taas.


Asiasta joulukinkkuun, olin tänään ottamassa hepatiitti-A rokotuksen siinä klo.9 maissa ja käsi on ihan vitun kipee. o.o' Hassua miten se rokotuksen ottaminen, siis se kun se piikki työnty ihon läpi lihakseen, se tuntu ihan samalta ku olis pitäny vaan sitä piikkiä ihoa vasten. Iha ufo juttu. xD

Klo.00.25 neloselta tulee Battle Royale. Aion kattoa sen, kuuluu mun suosikki leffoihin nääs ;D Vaikka se onkin hirveetä tappamista ja verta lentää ja saa mut itkemään ku samaistun suunnilleen jokaiseen niistä henkilöistä o.O' ;______; voi niitä menetyksiä... hmm.

Meen nyt oottamaan että se alkaa..